Sakın ilaç kullanmayın bu seferde ilaçsız yatamazsınız belli bir süre sonra doz yetmiyor artirmak gerekiyor.
Ben oyle durumlarda genelde birden en erken saate yatiyorum saat 22.00 gibi mesela öbürsü gün çok yorulmamaya òzen gösteriyorum ve 22.00 da uykum gelir.