Üslup telkini yapacağınıza sadece size yazılan yoruma yorum yapın. Başlarına yapılan yoruma değil.
Arabuluculuk mahkeme değildir. Adı üstüne ara bu-lu-cu. Anlaşamasaydınız dava açacaktınız. Bu birşey ifade etmiyor. Mahkemenin çalışma prensibi belli
etikde sıkıntı yok hocam, ama bunun kaidesini belirlemede problem var.
Kesinlikle haklısınız. Ama sağlam çalışırsa ?
Şu duruma dikkat lütfen; Reskin veya edit yapılırsa script satışında problem varmı ?
Not; Konuyu şahsımdan uzaklaştırıp, objektif cevap veriniz. Script alanda satanda mağdur
Ne değişir sağlam veya değil. Bu kişilerin yaptığı şeyin emek hırsızlığı olduğunu değiştirmiyor. HIRSIZLIK hafif bir şey değil. Ne yazık ki günümüzde bu kadar alçaltıldı.