hocam öncelikle güzel üslupla konuşalım. Bizzat yaşadım olayı, scripti yaptığıma dair videolar, ekran görüntüleri vs. vardı konuşma kayıtlarına kadar vardı ve bu maddeye dayanak olarak kazandık ara bulucuda paramızı da aldık. Vallahi nasıl yorumlarsın bilmem de ben yorumladım yorumladığım gibi de çıktı kazandım 😎
Üslup telkini yapacağınıza sadece size yazılan yoruma yorum yapın. Başlarına yapılan yoruma değil.
Arabuluculuk mahkeme değildir. Adı üstüne ara bu-lu-cu. Anlaşamasaydınız dava açacaktınız. Bu birşey ifade etmiyor. Mahkemenin çalışma prensibi belli
Kişisel düşüncem onu görüp kabullenip alarak anlaşma yapmış olursunuz ve cezası olmasa bile anlaşmaya uymamak etik değildir o zamn almiycaksin
etikde sıkıntı yok hocam, ama bunun kaidesini belirlemede problem var.
mesele o zaten kendi yazılımları gibi piyasaya sürüyorlar başkalarının yazılımlarını kendileri yazılımdan anlamıyor böylelikle hataları çözüp geliştiremedikleri için alanlar mağdur oluyor. ortaya çıktıktan sonra da ben şundan aldım şuna yaptırdım vs. diyorlar.
Kesinlikle haklısınız. Ama sağlam çalışırsa ?
Şu duruma dikkat lütfen; Reskin veya edit yapılırsa script satışında problem varmı ?
Not; Konuyu şahsımdan uzaklaştırıp, objektif cevap veriniz. Script alanda satanda mağdur