samsung j7 telefonumda bgram yüklü ama sürekli donuyor. açılmıyor. uygulama durakladı uyarısı gelip duruyor. aslında telefonda kendi uygulamaları hariç ekstra sadece 3 uygulama var biri bgram biri whatsapp biri de operatörün fatura (dakika vs.) sorgulama uygulaması. fakat yine de donuyor. hafıza kartı takılı değil cihazda acaba taksam faydası olur mu? ya da bgramı silip yüklesem bgramda ki numaralar silinir mi ? ( sanıyorum 100 civarı numara ekli) veya başka çözümü olan var mı? teşekkürler