Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aylık kaç para ödüyorsunuz bildiğim kadarıyla aylık en az 1000 tl ödeme ve iş başı %18 ödeme yapıyorsunuzdur.

Aylık 500tl ya da 1000tl kazanıp harçlık çıkaran adam nasıl şirket kurup masraf ve vergi ödeyecek?
Ben ona asla bir şey söylemiyorum hocam. Keşke herkes belirli bir yere kadar vergiden muhaf olsa ama ben de o tür bir durumdayken şirket kurmak zorunda kaldım.
Aylık en az 1k ödeme çıkıyor. Kesinlikle dediğinizde haklısınız ancak yapacak bir şey yok. Genç girişimcilikle bağkur ve vergiler hafifliyor. Bundan yararlanıp şirketimi kurmuştum.
Keşke konu sahibi arkadaş da böyle yapsaydı onu söylemek istedim.