Vade farkını paytr alıyor. Bana satış tutarından komisyonunu keserek ödeme yapıyor
Müşteri ne kadar ödeme yaptıysa o kadarlık fatura kesmelisin.
Vade farkı denilen şey ödeme komisyonudur. ve Paytr senden kestiği bu bedeli sana faturalandırıyor.
Yani vade farkını da malın kendisi gibi gider gösteriyorsun sadece kdv den düşemiyorsun.
Özetle müşterinin kartından çıkan ödeme neyse kesmen gereken fatura miktarı odur.