Ocak'tan beri kilo vermeye çalışıyorum. Diyetisyene verecek param yok. Param olsa da gitmezdim zaten.En son artık kendim bunun üstesinden gelemeyeceğimi düşündüğüm zaman diyestisyenden yardım almayı tercih ederim. Vücudunuzu en iyi siz tanırsınız. Aralıklı oruç diyeti yapıyorum. Siz de Aralıklı oruç diyeti ve az karbonhidrat ile kilo verebilirsiniz. Ketojenik beslenme + aralıklı oruç diyeti de yapabilirsiniz. Ekmek+Hamur işi + makarna bunlar sıfıra yakın olacak. 5 yiyorsanız 1 olacak. Komple tabiki kesmek zor ama azaltarak ve şekeri de azaltarak daha sonra komple yemeyecek şekilde devam edebilirsiniz. Benim 5 kilom gitti bu sayede. Geriye 12-13 kilo gibi bir hedefim kaldı. Ve şunu farkettim bölgesel kilo diye bişey yok. Belki egzersizle gidebiliyordur, ezgersiz hiç yapmıyorum yapsaydım 10 kilo vermiştim belki ama. İlk başta nerden gitmesi gerekiyorsa ordan gidiyor. Sonra yavaş yavaş diğer yerlerde de azalma oluyor.