2 yıldır vücut geliştirme ile uğraşıyorum , diyetisyene para dökmeye gerek yok ve bölgesel zayıflama diye birşeyde yok hocam yağlar orantılı olarak gider. gidiceksin spor salonuna antrenman programı ve beslenme programı alicaksin hocam.