Herkese merhaba. Yaklaşık vermem gereken 10-12 kg var. Ben daha çok bölgesel kilomdan şikayetçiyim kalça bölgemde daha yoğun bu fazla kilolar. Özel diyetisyene mi başvursam ya da devlet hastanesinde bir diyetisyene mi gitsem kararsızım. Önerilerinizi bekliyorum.