Konu
Kedi çok başka bişeymiş be..
02-04-2023, 22:57:12
#10
jjoker1221
bostanci96 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Beyaz da ayrı bir güzel
Göbeğindede kalp deseni var kızımın kedi bakmak ayrı bir güzel.
Sakin uysal adınıda biliyorsa çok daha sevimli oluyor.