bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyaz da ayrı bir güzel
Göbeğindede kalp deseni var kızımın kedi bakmak ayrı bir güzel.
Sakin uysal adınıda biliyorsa çok daha sevimli oluyor.