FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devletin gizli kurumları neden gizleniyor affedersin? Güvenlik sorunu varsa komple tüm polis ve askeri personelin gizlenmesi gerekiyor. Onlar insan değil mi? Yok yani kurtlar vadisi pusu izleyip gelip burda vay efendim derin devlet güzellemesi yapmaya gerek yok. Siyasi insanların tetikçiliğini yapan insanlar neyse bahsettiğin terör örgütleri de odur. Devletin yararına diye gizli gizli siyasi örgüt tetikçiliği yapan birini savunma bana burda.
Sana mı soracam kimi savunacağımı ? Kvp pusu ne alaka ? Adamın sinirlerini hoplatma ? Kurum ismi vermeyecektim ama neyse. Jitem diye bir şey duydun mu ? İllaha konuşturacan adamı ..Pkk denen terör örgütü ile devletin miti vs nasıl örgüt yerine koyuyorsun.Devletin her kurumu resmi mi sanuyorsun sen ?Az kitap oku araştır hiç bir halt bilmiyorsan nete yaz konumdan da çık.Git başkasına bulaş.Kitap oku araştır biraz var mı yok mu öğrenirsin belki..