M2 air kullanıcısıyım world of tanks blitz oynuyorum full ayar aynı zamanda diğer ekranda işlerimi yapıyorum 45 dereceyi geçtiğini görmedim. Kasayı ellediğimde de sıcaklığa hiç denk gelmedim.