A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özellikle iyi diyen arkadaşlara sormak istiyorum.
İyi ise bu durum neyin nesi?



https://twitter.com/dunyadanfinans/s...2HL0-psyQ&s=19
Dünyadaki hiçbir ülkenin ekonomik durumunu yumurta fiyatıyla ölçülmez,
Memur ve emeklilerinin maaşlarını veriyorsa, Ordusuna silah üretebiliyorsa, Evleri yıkılmış milyonlarca vatandaşına bakabiliyor ve hatta yüzbinlerce evi yapabiliyorsa ülkenin ekonomik durumu iyidir.
Kişiler ekonomik durumunu yumurta fiyatıyla ölçüyor olabilir buda kişilerin kişisel sorunlarıdır, Sen vasıfsız olup asgari ücretle çalışıyorsan bakamayacağını bile bile bir sürü çocuk yapyorsan daha iyi yaşamak için daha vasıflı olmaya çalışmak yerine devlet versin bende yiyim diye bakıyorsan evet ekonmik durumun kötü olabilir ve sebebide sensindir.