Günlük nefes almadan, yemek yemeden, mola vermeden 6 saatte bitecek iş veriyorsun? Bunu bir de utanmadan asgari ücretle karşılaştırıp evden iş imkanı sunuyorum diyorsunuz. Asgari ücretin bile günlük neredeyse 300TL olduğu ülkede 100 liraya bir insanın 1 gününü çalmak....
Yazık
Soruyorum hocam vericem demedim veriyorum da demedim, Ödeyen ne kadar ödüyor neye göre ödüyor diye sordum az sakin. Öğrenmeye çalışıyoruz kim kaça nasıl çalıştırıyor diye.
Konunun dışında yorum yapma. Türk dili kategorisi değil.
Hazır olun sizi linç edecekler.... Ben artık direk pm den yürütüyorum işlerimi...
Ben anlamadım, sanırım öyle yapıcam. Merak ettim sadece hemen yardırıyorlar. Anladığım kadarı ile saatlik Min 30tl max60tl arası
Minimum 300 TL gibi bir rakam verilmesi uygundur, üstü de hakkıdır ama en az eline geçecek rakamın 300 TL olması lazım benim şahsi fikrim.
Bu bahsettiğiniz kaç saatlik efor ? siz 300tl'yi kaç saat çalışması için ödüyorsunuz.