Teslim kodu veya TC kimlik alınmadan teslim edilememesi lazım diye biliyorum.
Bir kere başımıza gelmişti. Kargo görevlisi arayıp şikayet etmeyelim diye baya uğraşmıştı. Kargo firmasını arayıp durumu bildirin.