Konu
R10' ile başladık, Bugün Amerika'da şirketimizi açtık :)
23-03-2023, 18:00:28
#32
agg1401
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kıskanmak serbest mi? Şaka bi'yana, umarım bende büyürüm.