Aynen hocam en iyisi
İyice zora dusunce gidiyom 😂
Favorimdir hocam ılık su içtim
Bol acılı tarhana çorbası, sonrasında bir yorgan bir battaniye altı film, uyumadan çok sıcak bitki çayı, benim hep uyguladığım yöntem. Geçmiş olsun
SagTamda dediginiz gibi acili tarhana ve sicak su ictim biraz iyiyim şükür
Hastaneye gitmeyi neden sevmiyorsunuz ? Ben bunu çözemedim bir türlü, babamda aynı böyle geçen ay kafasına ağaç düştü ne kadar zorlarsak zorlayalım götüremedik hastaneye. Geçmiş olsun.
Sagolasin Valla kendimi iyileştirmeye çalışıyorum olursa olur olmazsa hastaneye mecbur gidiyorum 😂
Geçmiş olsun. Telefon veya bilgisayar ekranına fazla bakma, ağrı yapar. Bol bol su iç hocam.
Aynen hocam beyni çürütüyor ekranlar
Doruk hastanesi - serum
😂😂🙏
hocam, tabii ki doktora gitmeniz,
bağışıklık için c ve d vitamin takviyesi,
öksürük için belirtileri azaltıcı öksürük şurubu ya da hapı,
grip için belirtileri azaltıcı nurofen ya da ibocold benzeri doktorun vereceği ilaç,
eğer sebep grip ise virüse karşı doktorun vereceği hap,
enfeksiyon ya da başka sebeplerde varsa yine doktorun vereceği antibiyotik.
Anlık olarak hastalığı atlatmanız ya da geçirmeniz değil ama öksürük gibi belirtilerini atlatmanız için ise karabiber, bal, ıhlamur karışımı
Dogru diyorsunuz hocam 🙏😇
iki gundur uykusuzum yorgunum gozlerim agriyor dun bi uyumusum 7 saattir kalkamadim sabahtan aksama kadar 😂