Üniversiteler kafa dağıtma takılma ve kendini geliştirme yeridir. Diploma için okuma. Sen bilirsin. Bir üniye gidip yine aynı işi yapabilirsin. Kaç tl olursa olsun amoti ederim diyorsun. Veya şimdi satın al ünide halledersin.