ben de cam açtm
Tamam bizde geyik cevap verdik zaten

ne bu alınganlık ?
cam açtım
Muhabir: Msn'de ekli olmadığınız halde, hatta msn açık olmadığı halde ileti yollayabiliyorsunuz bunu nasıl başarıyorsunuz
Ayca_22: Microsoft bana özel tüketici ödülü olarak her yerden açılan msn hediye etti.
Bunu bayıldıım
13 yıl sonra tekrardan merhaba sevgili hocalarım. Yılların gizemini bırakıyorum aşağıya Gerçek ayça bu sefer bulundu.
https://youtu.be/GT9POInjkF8