Batuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verildi zaten.
CakirTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de cam açtm
BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam bizde geyik cevap verdik zaten ne bu alınganlık ?
fyzllh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen ya
FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cam açtım
F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhabir: Msn'de ekli olmadığınız halde, hatta msn açık olmadığı halde ileti yollayabiliyorsunuz bunu nasıl başarıyorsunuz
Ayca_22: Microsoft bana özel tüketici ödülü olarak her yerden açılan msn hediye etti.

Bunu bayıldıım
Teknoparktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Puahaha iyiymiş
MikhaiLBeLicoff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
face de denk geldim adtech'in gülü ayca_22 yi bulmuslar

önceden forumda yoksanırım arattırdım varsa affola. Biraz saçma geldi video ama idare eder gene.

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1358519526935&ref=nf

13 yıl sonra tekrardan merhaba sevgili hocalarım. Yılların gizemini bırakıyorum aşağıya Gerçek ayça bu sefer bulundu.


https://youtu.be/GT9POInjkF8