Avrupa Gelinlik marka hakkı benimdir: Konu sahibi kişiye özel mesaj gönderip kibarca kaldırmasını rica ettim ama kalkıp üstüne bu konuyu açmış:
Size 24 saat süre. Bu süre zarfında forumda bilgi aramaya ve sorularınıza cevap almaya devam edebilirsiniz. Yarın bu saatlerde hala markamın ismini profilinizden kaldırmamış olursanız sorularınızın cevabını maddi olarak alacaksınız. Tehdit mi? Evet tehdit ediyorum.
Sizi özelden kibarca uyarmıştım ama beni yanılttınız. Demek ki insancıl olmak yaramıyor. Kendiniz bilirsiniz.