Adamın Biri Osho'ya gelir ve ona 6. karım da beni terk etti diye sitem eder. Osho bu duruma gülerek şöyle cevap verir. Seni 40. karın da 100. karın da 500. karın da hep terk edecek. Sorun sende dedi. Çünkü sen, ilişki kurduğun kişinin seni bir gün terk edeceği korkusunu, karşı tarafa iyice hissettiriyorsun. Karşı taraf da bu hissi yakaladığı an, senden soğumaya başlıyor. Bütün ilişkilerinde dedi, kendini ezik durumuna düşürüyorsun. Böyle devam etmek senin seçimin dedi. Şimdi değerli kardeşim; dünya için mal mülk yaşayacak kadar geçimlik elbette lazım. Ancak bunlar, karşılıklı sevgi ve güvenle aşılabilecek şeylerdir. Sen doğru insanı bulduğunda ve karşı tarafa zayıf görünmediğinde her şey yoluna girebilir. Senin söz ettiğin profil, senin milyonların olduğunda yanında duracak; parasız kaldığında ilk tekmeyi vuracak bir profil. Böyle bir profil ile evlenilmez; ancak çay kahve içilir ve belki muhabbet edilir. Hayat senin, seçim senin, acıyı ve tatlıyı yaşayacak olan kişi sensin. Dizginlerini başkalarının eline verme. Bu da bir süreçtir ve geçecektir. Ruh eşini yakaladığında; bu anıları hatırlayıp güleceksin. Sabırlar ve mutluluklar diliyorum.