Umo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkenin farklılığında ne gibi birşey var cihazda ABD olsa ne olur başka ülke olsa ne olur ?
ABD'den alınma telefonlarda fiziksel sim kart yok. eSim kart çıkartmanız gerekiyor. Ayrıca Apple TR'de garantisi geçerli değil.
Avrupa cihazı olursa hem eSim hemde fiziksel sim desteği var ve 1 yıl TR'de garantisi geçerli.