Forumda domain satışı yapmıyorum ben. Sadece alım yapıyorum. Aldığım domainleri de satmayı düşünmüyorum uzun bir süre açıkçası.
Domain işinde imkan varsa tok satıcı olmak lazım. İhtiyacı olan sizi bulur. Hızlı para kazanılacak bir sektör değil.
Aynen arkadaşa katılıyorum
75 TL ye kayıt ettiğim jenerik domaine 17,000TL fiyat yazdım ve gelen teklif 7,000TL
Ben elimin tersi ile ittim, fiyatı yazıyor üstünde alacaksanız 17.000 TL den verebilirim dedim
Şuan inanıyorum forumda bunu yapabilecek çok az kişi var burdakilerin çoğu 100 Tl ye aldığı domaine 120 TL veren olduğunda hemen satıyor.