Önceden bu kadar değildi ama şimdi görüyorm çok ucuza cok uygun domainler gidiyor. Paraya ihtiyacım var diye 17 yaşında 5-6 uzantısı domain ilanı verdim açık arttırmada ve bu haber domaini neredeyse reg parasına (günümüz şartlarına göre) 300 liraya gitti gidiyor.

Eskiden bu şekilde değildi. Domain alım satım yapan önceden tanıdığım çoğu kişi domainlerini uzatamamış diye düşürmüş baya eski ve güzel domainlerde satıyorlardı.

Günümüzde bile com net org kayıtları 150-300 arasında oldu buna rağmen yaşlı domainlere bile talep yok.

Domain piyasası neden bu kadar düştü sizce?