Merhabalar, bir şirket için internet üzeri perakende olarak kadın giyim ürünleri satıyorum. Maaşlı eleman olarak çalışıyorum fakat işe girerken satışlar için komisyon alacağım hakkında da konuştuk. Sattığımız ürünler XXX tutarda. Bunun için nasıl bir komisyon istenir? Yani ürün başı mı, belirli bir adet veya satış tutarı için mi istenir? İstenirse oranı ne olmalı?