hankaya4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım tekrar Hat eşleştirmesi yapmanız lazım e devletten
Üzerime olan hatları sorguladım xxxxx numaram telekomda görünürken şimdi vodafone geçmiş.
Tekrar hat eşleştirmeme izin vermiyor. böyle bir hata alıyorum

AnilSenyurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı durumla karşı karşıya kaldım. Servis yok uyarısı alınca e-SIM olarak kurmak zorunda kaldım…

BTK’nın bu konuyla ilgili hiçbir şeyden haberi yok. Kendilerinin uyguladığı bir şey olmasına rağmen. Farklı kaynaklardan edindiğim bilgiye göre, sim kart değişikliği sonrasında maksimum 24 saat içinde sorunun düzelmesi lazım. Düzelmezse operatörün müşteri hizmetlerini arayın, onlar bir işlem yapıyorlarmış.

e-sim kurmadan 1 gün bekleyeceğim bakalım nasıl olucak, duruma göre e-sim açtırırım, müşteri hizmetleriyle başka bir şekilde görüştüm bir işlem yaptıklarını 10 dakikaya acılacağını söylediler ancak 1 saattir açılmadı
Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde başıma gelmişti türkcelle gitmiştim hiç kimse birşey bilmiyordu iki gün sonra düzeldi kendi kendine bir işlem yapmadım. Arkadaşın dediği gibi hat eşleştirme gerekiyor sanırım çünkü hat geldiğinde sistemde numaram işlenmişti otomatik
Hat eşleştirme yapamadım zaten eşli görünüyor hocam ama bekliyelim 2-3 gün sonra açıldıgını okudum ama en yakın sizlerden duymak istedim,
O zaman bekleyelim görelim teşekkürler.