Benimde başıma gelmişti türkcelle gitmiştim hiç kimse birşey bilmiyordu iki gün sonra düzeldi kendi kendine bir işlem yapmadım. Arkadaşın dediği gibi hat eşleştirme gerekiyor sanırım çünkü hat geldiğinde sistemde numaram işlenmişti otomatik