Ben pek alışık değilim okumaya. Lakin 2 aydır aralıksız okumaya başladım sesli bir şekilde ilk başlarda çok çok zorlandım telaffuz hataları dil sürçmesi vs. Baya bir dil ve dudak tembelligi olusmus. Sonra kalem çalışması + diyafram yapıyorum 2 aydır da. Muazzam etkisi oldu çok çok faydasını görmeye başladım.