Kendim için söylüyorum sesli okuyunca hiçbirşey anlamıyorum tek iyi noktası işaretlere uyarak okursan diksiyonunu geliştirir anlamak için okumak isterseniz içinizden okuyun daha verimli olur diye düşünüyorum ( bunlar kendim için lütfen eleştirmeyin)
Diksiyonum iyi değil, sırf diksiyon için sesli okunurlur mu peki