Tek bir konu kaldı aslında kafamda. Aynı belediye sınırları üzerinde değil semt olarak, ama aynı il sınırları içerisinde. Aradığım cevap bu sorunun içerisinde sanırım
maalesef il sınırları içinde olması kanunda geçen şartı karşılamamakta. Aynı ilçe veya belde içinde olması lazım. Kanunun çıkış amacı kendininkini yüksekten kiraya verip, ucuzdan başkasının evinde kalmaması için.