Selamlar,

Bir soru sormak istiyorum.

Kiracı olarak oturan bir kişinin üzerine kayıtlı evi varsa, ev sahibi bu kiracıyı çıkartma hakkına sahip olur mu? İnternette ki bilgilerin doğruluğu ve neler yapalabileceği hakkında bilgi rica edebilir miyim?