İlimizde ilçemizde birçok depremzede aile için evler hazırladık ve onları evlere yerleştirdik. Ailelerin ihtiyaçları listelendi ve yardımsever halkımız alabildiğini yapabildiğini yaptı ve eksikleri tamamladık. Maraştan Malatyadan birçok bölgeden aileler var. Biz ailelere deprem hakkında hiçbirşey sormak istemedik, başka konulardan konuşmaya gayret ettik ki psikolojilerini daha çok bozmamak adına bunun önemli olduğunu düşündük. Birkaç gün geçince onlar deprem hakkında kendileri konuşmaya başladılar. Bu afedin çok büyük olduğunu birçok ilde yıkıma yol açtığını ve hangi devlet olursa olsun hepsine aynı anda yetişmenin mümkün olmadığını söylüyorlardı. Ve bunu neredeyse hemen hemen hepsi dile getiriyor. Kimisi arkadaşlarını kaybetmiş kimisi akrabalarından birilerini. Bazı şeylere sinirliler, bazı seylere kırgınlar. Ama ne derse desinler haklılar. Bizim bu süreçte konuşmadığımız tek şey o parti bu parti olayı. Benim bildiğim koyu chp li ve koyu akpli insanlar bir arada ellerinden geleni yapmaya çalıştılar. Depremden önce particilik uğruna birbirlerini yediklerinide biliyoruz. Ama bu süreçte aynı gıda kolisini sırtlamış depremzedeler için kurulan evlere götürüyorlardı. Herkes forumda istediğini konuşmakta, yazmakta özgür, elbette. Ancak ne yazıkki deprem afetinin ve insanların acılarının arkasına sığınarak tamamen siyasi amaçlı yorumlar yapıldığını görüyorum. Ben bıktım usandım bu siyasi konuşmalardan. Eminim birçok kişide bıkmıştır. Sabaha kadar bu konuları konuşsak hükümeti değiştirsek, onu başa getirsek bunu indirsek bunun hiçbir depremzedeye faydası olmayacaktır. İnsanlar acılı, yaralı. Hatalı insanlar elbette var ve bunların cezasını çeksinler. Binalarda kimin suçu varsa cezasını çeksin. Denetimde kimin hatası varsa cezasını çeksin. Hükümetin hatası varsada yoksada seçimde herkez oyunu ona göre versin. Ama bunun şuan hiçbir depremzedeye faydası yok kardeşim. Bu benim görüşüm. Sadece düşüncelerimi konuya aktarmak istedim. Cevap yazmassanız sevinirim. Çünkü geri dönüş yapmayacağım.