Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar.

Dün aşağıdaki linkte bulunan yönergelere göre kurulumu gerçekleştirdim. bugün tekrar sabah bilgisayarı açtığımda apache çalışmamaya başladı. Ben de yaptığım değişiklikleri kontrol ederken sorun düzelmeyince gidip xampp ı silerek yeniden yükleme yaptım bütün sertifikaları da kaldırdım. Fakat şuan hiçbir şekilde işlem sağlamıyor. Öncesinde bir uyarı veriyordu fakat şuan uyarı dahı almıyorum ve bağlanmadı hatası veriyor direk.

Konuyla alakalı olarak yardımcı olabilecek arkadaş varsa sevinirim. Çok dert değil ssl olmadan da işlemlerimi gerçekleiştirebiliyorum fakat şu an ssl kurulumu olabiliyorken neden olmasın?

İlgili link: Site

Linki de bırakayım ki bel ki kurmak isteyen arkadaşlar kurabilirler