Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kadronuz aşçı veya aşçı yardımcısı ise yaptıramazlar hocam ama siz hizmetli kadrosuna geçtiğinize dair bir şey imzaladıysanız ve artık hizmetliyseniz yaptırırlar. Öyle bir durumda da aşçı veya aşçı başı pozisyonu ile ilgili iş yapmamalısınız.
Yani hem aşçı yardımcısı kadrosunda hem hizmetli kadrosunda çalışılmaz bence yani. Tam detaylı bilgi olmadığından şu aşamada detaylı yorumda yapamıyorum açıkçası.
Hocam iş tanımında yemekten tutun temizliğe, hamallıktan tutun herşey var. Yani yurdun tüm işlerini biz üstleniyoruz.