İstanbul'da yaşıyorum, sürekli deprem haberleri.. Youtube videolar izliyorum haritayı inceliyorlar her yer tıklım tıklım yüzbinlerce yapı var, sadece bizim binada 12 aile yaşıyor. Bazı şeyler içime dert oldu üzmek için söylemek istemiyorum ama bilmiyorum ya iyi düşünmek istiyorum ve soruyorum büyük deprem olurda küçük depremler ile bitebilir mi ? bundan sonra ne yapacağız ? Ülke olarak deprem ülkesiyiz allah korusun bir sıkıntı oldu ekonomi biter, diğer ülkere kötü anılmak istiyorum..
Düşünsenize 40 yıl sonra Almanya'da Hans oğlu Bilal'e şöyle anlatıyor; Türkiye deprem ülkesi olmasına rağmen dayanıksız binalar yaptılar ve şu an ülkede hiçbir şey kalmadı bu kadar önemsemez oldukları için bu kadar kötü durumdalar.
içimi dökmek istedim kafam o kadar karışık ki yazım bile karışık olmuş olabilir