Düşüncelerde haklısınız. Fakat zamanı şimdi değil. Lütfen konuyu kilitle sonra tartışma zamanları gelecektir.
99 depremi de geceydi hocam ne alakası var Allah aşkına orada bahsedilen pompei halkı
(Onlara) yalnızca bir tek çığlık (yetti); ânında sönüverdiler. (Yâsîn, 29)
Pompei halkı da, bu şekilde ânında yok olmuştur. Yaklaşık bin dokuzyüz sene öncesinden günümüze kadar gelen o taşlaşmış bedbaht insanların çirkin manzaraları, târihin ibret tablola*rından biridir.
Allâh Teâlâ şöyle buyurur:
Biz onlardan önce nice insan nesillerini helâk ettik. Sen, onlardan herhangi bir kimseyi görüyor veya onların cılız bir sesini olsun işitiyor musun? (Meryem, 98)
Allah neden Kur-An'ı Kerim yırtan İsveç'i helak etmiyor da %90 Müslüman olan ülkemizi helak ediyor, ilginç bir mantık, bu tür şeyler insanları korkutarak dinden uzaklaştırmak haricinde bir işe yaramıyor, insanlar can savaşı verirken bu ifadeleri paylaşmak hoş değil.
Böyle olmaz ki, sineği sıktınız olmadı, karıncayı da deneyin belki ondan yağ çıkar...
Olur derseniz soru geliyor?
İman ve ibadeti yerinde olan onca insan ve binlerce günahsız bebelerin olduğu yerde, onlara can verenin! azab vermesine ne diyeceksiniz...
(Arkasından) onları, bir 'sarsıntı' yakaladı. Yurtlarında diz çökmüş olarak sabahladılar
Gereksiz bir konu açıp bir de "gereksiz yorum yapmayın" yazmışsın sen sorunlu musun? İnsanların zaten canı burnunda bir de yetmiyor bunun gibi hiçbir dini bilgisi, ilmi olmayan gereksizler çıkıp millete korku pompalıyor ya sabır ya Muhammed.
Pek zamanı değil ama madem konuyu açtınız
- Sağlam yapıt değillerdi. (Hatay Belediye başkanı bile 2 3 sene önce Deprem olsa dağınıklı değiller ifadesinde bulunmuştur.)
- deprem için uzmanlar zaten bildiriyor sürekli riskleri + depremin 1. derece olduğu bir ülkeyiz. herşeyi helak etme olarak görmeyin.
Naci Görür'ün Maraş'taki depreme karşı 2 yıl önce yaptığı uyarı - YouTube
Arkadaşlar; ters algılamanizi gerektirecek birşey demedim. Hepimiz gerginiz iş yerimden 2 arkadaşımın aileleri enkaz altında. Fakat bu konu sizin nem alabileceğiniz türden değil bunu bilin.
İyi forumlar.