Selamlar,

Bugün başımıza gelen bir durumu sizlere anlatmak istiyorum. Ortalamadır 5 senedir kirada oturduğumuz bir dairede her yıl başı bir zam yapılır.

Bu yıl kira 1.000TL'den 2.000TL'ye çıkarıldı normaldir dedik sesimizi çıkarmadık. Az önce kirayı verirken ev sahibi kiranın 5.000TL olacağını söyledi.

Ya bu kadar da olmamalı bence hele ki ülkemizin şuan ki durumlarında bence bu tarz hareketler yapılmamalı. Ya anlamadığım durum kiracılar dışarı da mı kalsın?

Yazık gerçekten artık şu yaşadığımız durumlar, söylenecek çok şey var..