Sorunuzu tam anlamadım doğal gaz abonelik ücreti 2500 küsür tl ödeyip aboneliği başlatacaz sonra kiracı üstüne alacak. Fakat benim koyduğum para iade edilecek mi onu öğrenmek istiyordum.
Nortmalde igdaş bakıyordu belediye ait bölge farkı mı var acaba
ben 2 yıl önce igdaş gittim kiracıyım 600 tl ödedim gelip açtılar şuanda abonelik ücreti 2500 tl mi çıkmış