hocam en büyük 2 sıkıntı yüzünden bu yaşanıyor bence sosyalleşmek için bile hastaneye giden bazı insanlar ve doktor göçü tanıdığım tıp okuyan arkadaşım var bölümü bitmeden hangi ülkeye gitsem diye düşünüyor ve buna kimse karşıda gelemeyiz şartlarının iyileştirmesi gerek onlarada hak vermek gerek. Siz en azından istanbuldasınız birde hastane olmayan en yakın ilçenin dağ yolu ile yaklaşık 50 km olduğu yerler var