sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba kullanılmayan bir kullanıcı adını kendi hesabıma aktarmak için formu doldurup gönderdim ve geri dönüşünde böyle bir cevap aldım direk mail üzerinden yanıtlayarak aktarılmasını istediğimi mi söylemeliyim yoksa yapmam gereken ekstra bir işlem bulunuyor mu? teşekkürler.

Hocam şu şekilde
Sadece kullanıcı adı derseniz şikayet ettiğiniz kullanıcı adını değiştirip size veriyorlar bende xxx olan kullanıcı adını _xxx_ olarak değiştirilip bana verdiler
Hesap derseniz hesabı kapatıyorlar tabi bu farklı
Hesap gönderilerinde hakkınız varsa olur ancak pek fazla bilmiyorum
Sadece kullanıcı adı demeniz fayda sağlar