Ben 10 yıl bir gün bile bırakmadan içtim. Sonra bir akşam alıcam sigara diyerek eve gittim. Canım sigara istedikçe şekersiz çay içtim. Bir gün dayandın bir daha dayan, bir hafta dayandın bir hafta daha dayan derken bugün 9.yılımdayım. Sigara içenlerin yanına da gittim muhabbet ettim. İlk günler sanki su gibi geliyor olmadan yaşayamazsınız gibi. Ama zamanla sevdiğiniz bir yemek gibi oluyor yemeden de yaşayabilirsiniz. Beyin 7 günde unutuyor diye bir yazı okumuştum o beni motive etmişti.
Gerçekten çok motive edici bir yazı teşekkürler. Peki tam olarak ne zaman aklınıza çok az geliyor mesela haftada 2-3 defa?