OVH neden 2 gün kesinti yaşadı hocam? Donanımsal sorunlar her yerde olabilir

bizde OVH'dan fiziksel sunucular aldık çoğu zaman erişim veya Network sorunları yaşadık.
OVH büyük bir firma olabilir ama her zaman sıkıntılar yaratıyor. Sadece kesintilerde değil destek ve operasyonları bile bazen insanı hayattan soğutuyor.
Peki ben size soruyorum. İstediği kadar büyük olsun, 2 gün gibi size ciddi bir kesinti yaşatan bir şirketle neden halen çalışmaya devam ediyorsunuz? (:
Özel sunucu alabileceğiniz başka bir veri merkezi veya sağlayıcı yok mu?
Bu arada yurt dışı firmalarını örnek verirken ben hepsini kastetmiyorum tabii ki ancak genel olarak baktığımız zaman sektör Türkiye'den çok daha ileri düzeyde.