kardeşime baskı işi kurma fikrim vardı. biraz baktım baskılı bardaklar 25-30 tl den satılıyor.
süblimasyon bardak toptan 18 tl ambalaj kutu, kargo ,kdv, gelir vergisi,trendyol komisyonu derken 30'u geçiyordur.
hadi diyelim 10bin bardak aldılar toptan. 10 tlye mal ettiler gene bişey kalmıyor. belki 2-3 tl. millet 2-3 tl için her gün kargoya mı gidiyor çözemedim
Bir tanıdığım tekstil işinde magazası dükkan olarak ve trendyolda da lider mağazalar arasında satışta. Sattığı ürün başına 5 TL kazanıyor. Bana dediği bu karı yapabilmek için ipliğine kadar kendim yapıyorum. Başka bir tanıdığım oyuncak işinde ve kendi üretiyor onunda karı en son söylediği oyuncak başına ortalama 5 TL. Zararına satış yaptıkları dönemlerde oluyormuş. (Not tanıdıklar güvenilir.) Genellikle satıcılar düşük kar yüksek satış ile kazanç sağlamaya çalışıyorlar.