kardeşime baskı işi kurma fikrim vardı. biraz baktım baskılı bardaklar 25-30 tl den satılıyor.
süblimasyon bardak toptan 18 tl ambalaj kutu, kargo ,kdv, gelir vergisi,trendyol komisyonu derken 30'u geçiyordur.
hadi diyelim 10bin bardak aldılar toptan. 10 tlye mal ettiler gene bişey kalmıyor. belki 2-3 tl. millet 2-3 tl için her gün kargoya mı gidiyor çözemedim