Merhabalar herkese,
Almanya vatandaşı olan veya bu konular hakkında bilgisi olan arkadaşlara bir sorum olacak. Annem Almanya'da doğmuş ve kimliğinde bile doğum yeri Almanya olarak gözükmekte fakat vatandaşlığı yok.
Dedemde zamanında Türkiye'ye kesin dönüş yaparken her şeyi iptal edip dönmüş dediklerine göre. Annemin Almanya vatandaşlığını alma durumumuz var mıdır veyahut bu konularda bilgi alabileceğim bir yer var mıdır ?
Vatandaşlığı alma durumunda bende yararlanabilir miyim?