Zatentedavcisi bile bu kadar zor ve meşakkatliyken aslında HASTA RIZASI ALINMASI bana çok saçma geliyor. O zararlı maddenin bireye ailesine vetopluma bu kadar zararı varkeni tedavi için rıza aranması çok saçma bir şey. Devletin ilgili kurmnlarının bu konuda son derece sağlam ve güçlü çalışmalar yapması gerekiyor.