Merhaba, Eyt gündeme geldiği zamanlar bakmıştık, babamın 1496 gün eksik günü var. 25 Yıl süresi dolmuş, sigorta başlangıç tarihi 1990. Eksik günlerini ödeme yaparak emekli olmasını sağlayabilir miyiz. Sigortalı bir işte çalışması zor artık bu yaştan sonra.