hocam daha önce o şekilde kullanıyorsanız da yapmanız gereken şu. tanktan çizdiğim mavi boru tatlandırıcı girişine girecek. yani T nin ucundaki ana musluktan gelen hortumu sökün o bölüme tanktan gelen boruyu bağlayın.
Ana musluktan gelen yeşille çizdiğim boruyuda şuanda tankı bağladığınız T nin diğer ucuna bağlayın. Kısaca vanadan gelen boruyu tatlandırıcıya giren ucundan sökün, tanktan çıkıp filtreye giren borunun da ucunu sökün ikisini yer değiştirin olacak

tank tatlandırıcıya girecek vanadan gelende filtrenin t ucuna girecek bukadar.
Fakat eğer içindeki spun filtreleri 5 micron 1 micron ve ortadaki blok karbon veya granül karbon şeklinde kullanıyorsanız bu haliyle tam verim alamazsınız.