Hocam Merhaba,

Hat aldığınız lavabo giderinin yan tarafındaki bulaşık makinesinin vanası bulunan hortum su girişi. Onu Öncelikle post carbondan çıkartıp şeffaf renkli olan westinghouse a takacaksınız ( üzerine 1 numara yazdığınız )
3 numaralı westinghouse dan çıkarttığınız hortumu motorun(pompanın) in yazan girişine takacaksınız.

Doğru olan kısımlar
1- Pompanın çıkışından çıkan hortum 4 yollu vanaya girecek (bu kısım doğru gözüküyor dokunmayın)
2- 4 yollu vanadan çıkan hortum memran filtreye girecek ( bu kısımda doğru gözüküyor dokunmayın)
3- memran filtre atık su bölümü flow kısıtlayıcıya girecek ( bu kısımda doğru gözüküyor dokunmayın)
4- memrandan filtre olan boru 4 yollu vananın üst tarafına girecek ( bu kısımda doğru gözüküyor dokunmayın)
5- 4 yollu vanadan çıkan boru tekrar post karbonun T girişine girecek ( bu kısımda doğru gözüküyor dokunmayın)

Tekrar değiştireceğiniz bölüm
1- post karbon tatlandırıcıdan çıkan hortum tanka girmesi lazım siz burayı bulaşık makinası su alma hattına bağlamışsınız. O bölümü tanka takmanız lazım.


tatlandırıcı çıkışı da su aldığınız kuğu boynu tezgah üzerinde ki musluğa gidecek. O bölümde doğru gözüküyor.