Kibarca sunu söyle.
Bu ayirdigim zaman ve verdigim emek icin bir ücret almam lazim, malum giderlerim var.
Size bir fatura keseyim, onu ödeyin, seo icin birlikte calistigimiz zaman o yaptigim islerin hesabini görürken bu fatura ücreti kadar size indirim yaparim.
Böylece ben de sizin isinizi 2. plana atmadan tam mesaimi ayirarak yapmaya devam edebilirim.
Siz de gönül rahatligiyla benden herseyi istersiniz.
Doğru diyorsun en mantıklı yaklaşım bu olacaktır. Teşekkür ederim